Sayfalar

Gizem Karaca Benim Hala Umudum Var Kıyafetleri

Gizem Karaca benim hala umudum var elbiseleri


Çok yakında Star TV ekranlarında izleyicisi ile bulaşacak olan Benim Hala Umudum Var dizisinin başrol kadın oyuncusu Gizem Karaca, giydiği kıyafet modelleri ile daha dizi yayınlanmaya başlamadan adından söz ettirmeye başladı. Gizem Karaca’nın Benim Hala Umudum Var dizisinde giydiği kıyafetleri eminim ki birçoğunuz merak ediyor ve yakından göz atmak istiyorsanız. O halde sizleri Benim Hala Umudum Var dizisinin başrol oyuncusu Gizem Karaca’nın kıyafet modelleri ile buluşturalım.

Benim Hala Umudum Var dizisi çok yakında Star TV’nin yeni sezon dizisi olarak yayınlanmaya başlayacak. Dizide Gizem Karaca’nın giydiği elbise modellerinden önce sizlere dizinin konusu ve diğer oyuncuları hakkında biraz bilgi verelim istiyoruz.

Benim Hala Umudum Var dizisinde başrol kadın oyuncu Gizem Karaca, Umut ismiyle karşımıza çıkacak. Gizem Karaca’nın partneri ise pek çok diziden tanıdığımız yakışıklı oyuncu Berk Oktay oluyor. Aynı zamand Şükrü Özyıldız’da dizinin diğer erkek başrol oyuncusu.

Benim Hala Umudum Var Konusu

Umut (Gizem Karaca), İstanbul’un gösterişsiz semtlerinden birinde , annesi , kız kardeşi , üvey babası ve üvey babasının çocuklarıyla birlikte yaşayan, 23 yaşında bir genç kız. Ozan (Şükrü Özyıldız) ve Hakan (Berk Oktay) ile yolları kesişen Umut’un hayatı o güne kadar sadece tiyatro sahnesinde tanıdığı, filmlerde gördüğü bir duyguyla, aşkla tanışınca baştan ayağa değişecektir.

Benim Hala Umudum Var Umut Kıyafetleri
















0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2012. Moda Mekanım - Tüm Hakları Saklıdır