Sayfalar

Buke'nin Gelinliği Benim İçin Üzülme

Benim için üzülme sezon finali Buke'nin gelinliği 

ATV ekranlarında Salı akşamları izleyicisi ile buluşan Benim İçin Üzülme dizisinin bu haftaki sezon finali bölümünde Avcıoğlu ailesi tatlı bir düğün telaşı içindeydi ve bu telaşın en güzel yanlarından biri de, Buke’nin giymiş olduğu gelinlik modeliydi. Buke’nin gelinliği, saçı ve makyajı oldukça kusursuz ve Buke’nin güzelliğini ön plana çıkarır şekildeydi. Eminim ki Benim İçin Üzülme dizisinin sezon finalini izleyen herkes Buke’nin gelinlik modeline ve saçına hayran kalmıştır.

Niyazi ve Buke bu zamana kadar hak ettikleri mutluluğa bir türlü ulaşamayan kara sevdalılardı. Genç çift bu kez şeytanın bacağını kırıp mutluluğa doğru büyük adım atıyorlardı. Niyazi ve Buke’nin heyecanları ve mutlulukları gözlerinden okunuyordu. Buke beyaz gelinliğinin içinde adeta Niyazi’nin gözlerini kamaştırıyordu. Sadece Niyazi değil düğündeki ve ekran başındaki herkesin beğenisini kazandı Buke.

Buke kabarık bir gelinlik modeli tercih etmişti. Kalın askılı, üzeri taşlı ve dantel detaylarıyla hareketlendirilmiş Buke’nin gelinlik modeli bu yaz düğün yapmak isteyen genç kızlar için bir örnek olabilir. Benim İçin Üzülme sezon finali bölümünde Buke’nin giydiği gelinlik modeline daha yakından bakmak için buyurun galerimize. Buke’nin düğününde giydiği gelinlik sizlerle.






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2012. Moda Mekanım - Tüm Hakları Saklıdır